Emloyer branding mezinárodní firmy

Název práce: Emloyer branding mezinárodní firmy
Autor(ka) práce: Schäferová, Valerie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Goldmannová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Konkurence na trhu práce se zintenzivňuje a situace bude pravděpodobně ještě horší, jelikož demografické trendy organizacím znemožňují náhradu kvalitních zaměstnanců jdoucích do důchodu. Mnoho společností se proto snaží přiostřit způsob vlastní prezentace potenciálním zaměstnancům a zavádí techniky brandingu do náboru zaměstnanců. Společnost, která chce svou značku efektivně využívat při "lovu" talentů, musí o kandidátech uvažovat jako o zákaznících. Je proto nezbytné určit, které atributy organizace jsou nejdůležitější pro určitý typ kandidátů a rozumět tomu, jak je nejlépe oslovit. Tato diplomová práce analyzuje aspirace belgických absolventů vysokých škol obchodního zaměření vzhledem k jejich prvnímu zaměstnání, analyzuje jejich vnímaní konkrétní firmy jako potenciálního zaměstnavatele a přináší konstruktivní i kreativní doporučení, jak zlepšit její pozici mezi konkurenty a získat status "employer of choice".
Klíčová slova: interní marketing; osobnost značky; atraktivita zaměstnavatele; personální marketing; image zaměstnavatele; employer branding; employer of choice; employment value chain
Název práce: Employer Branding of an International Company
Autor(ka) práce: Schäferová, Valerie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Goldmannová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Competition for talent is heating up and will probably intensify, since demographic trends make it increasingly difficult for companies to replace valued employees when they retire. In response, many companies are trying to sharpen the way they market themselves to recruits, by applying branding techniques to recruitment. For a company to exploit its brand effectively when it fishes for talent, it must think of recruits as customers, determine which corporate attributes matter most to specific types of recruits, and understand how best to reach them. This diploma thesis analyzes Belgian business graduates' aspirations in terms of first employment and their perception of our company as potential employer and brings constructive and creative recommendations on how to improve its position as employer of choice.
Klíčová slova: employment value chain; internal marketing; brand personality; human resources marketing; employer of choice; employer attractiveness; employer branding; employer image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 5. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21300/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: