Vývojové trendy v marketingu

Název práce: Vývojové trendy v marketingu
Autor(ka) práce: Hanzlíčková, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých vývojových trendů v marketingu, podchytit jejich hlavní rysy a na konkrétních příkladech ukázat jejich použití. Dále pak pomocí dotazníku zhodnotit účinnost reklamní kampaně mobilního operátora Vodafone, která před třemi roky rozpoutala mnoho diskuzí, a která vykazovala prvky právě těchto nových trendů.
Klíčová slova: marketingové trendy; vývoj marketingu; marketingová komunikace
Název práce: Development trends of marketing
Autor(ka) práce: Hanzlíčková, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyse development trends of marketing, describe their main features and with help of concrete examples show their use. Practical part of the thesis evaluates, with the aid of questionnaire, marketing campaign of the mobile telecommunication company Vodafone that took place three years ago. This campaign arouses a lot of discussion that time and contained elements of this new trends of marketing.
Klíčová slova: marketing communication; development of marketing; marketing trends

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2009
Datum podání práce: 1. 1. 2010
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: