Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu

Název práce: Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
Autor(ka) práce: Přikryl, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Kafka, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy, rešerše a syntézy dostupných zdrojů a literatury popsat roli web copywritera z hlediska obsahu, pozicovat copywriting v rámci životního cyklu webu a ověřit účinnost copywritingu na základě jeho aplikace na konkrétní webové stránce. Největším přínosem této práce je kromě přiblížení důležité - ale stále nepříliš doceněné - role web copywritera začlenění web copywritingu do jednotlivých etap životního cyklu vývoje webu. Praktická část práce je přínosná jako názorná ukázka aplikace principů web copywritingu na existující webovou stránku. Diplomová práce je strukturovaná do čtyř kapitol (vyjímaje úvod a závěr). V první kapitole je nastíněna internetová kultura a specifika z ní plynoucí pro oblast web copywritingu. Následně jsou zevrubně popsány zásady a charakteristiky webových textů z hlediska jejich struktury a obsahové konstrukce. Ve druhé kapitole je popsána vazba web copywritingu na rychle rostoucí marketingový nástroj optimalizace pro vyhledávače. Tato kapitola obsahuje také popis obsahové a kvalifikační stránky role SEO resp. web copywritera. Třetí kapitola je věnována začlenění aktivit spadajících pod web copywriting do procesního modelu životního cyklu webu. V poslední kapitole je na praktickém příkladu demonstrována aplikace web copywritingu na web, který je již ve fázi provozu. Klíčová slova: web copywriting, životní cyklus webu, SEO, web copywriter, webový obsah
Klíčová slova: životní cyklus webu; webový obsah; web copywriter; SEO; web copywriting
Název práce: Content and position of copywriting in web life-cycle
Autor(ka) práce: Přikryl, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Kafka, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main purpose of this thesis based on analysis, searching and synthesis of accessible sources is to describe web copywriter's role concerning content, to position copywriting into web life-cycle and to prove efficiency of copywriting by its application on specific web site. Thesis' contribution, except from outlining important -- but still unappreciated -- web copywriter's role, is to integrate web copywriting into separate phases of web development life-cycle. Practical part of thesis is beneficial as an illustrative sample of application web copywriting's principles onto existing web site. Thesis is divided into four chapters (except introduction and conclusion). In first chapter, Internet culture and its specialities concerning web copywriting are described, followed by detailed specification of principles and characteristics of web copy in terms of its structure and content construction. The second chapter is dedicated to binding web copywriting to rapidly growing marketing tool called search engine optimalization. The chapter also includes description of content and qualification aspect of SEO copywriter's role. The third chapter explains integration of web copywriting activities into web life-cycle's process model. The last chapter demonstrates on application of web copywriting onto running web site on practical example. Keywords: web copywriting, web life-cycle, SEO, web copywriter, web content
Klíčová slova: web content; web copywriter; SEO; web life-cycle; web copywriting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2009
Datum podání práce: 14. 12. 2009
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18950/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: