Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)

Název práce: Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Autor(ka) práce: Vítek, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.
Klíčová slova: retail; nákupní atmosféra; obchodní strategie
Název práce: Business strategy of retail company (clothes sector)
Autor(ka) práce: Vítek, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Evaluation of business strategy of the company New Yorker. Analysis of the theoretical aspects of the business strategy and comparison with the real situation. Recommendations for actual business strategy improvement.
Klíčová slova: retail; purchasing atmospere; business strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2008
Datum podání práce: 10. 9. 2009
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16360/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: