Marketingová komunikace v atletice

Název práce: Marketingová komunikace v atletice
Autor(ka) práce: Procházka, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novotný, Jiří
Oponenti práce: Farská, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Sport se stal v poslední době ekonomickou činností a významný podíl v jeho odklonu od čistě neziskového charakteru ke komerčnějšímu pojetí sehrává marketing, zejména pak jeho součást, marketingová komunikace (propagace). Diplomová práce zkoumá rozvinutost komunikace jednoho ze sportů, atletiky, v České republice. Z hlediska užšího pojetí marketingu ve sportu se zaměřuje na tyto subjekty: Český atletický svaz, mítinky v ČR a české atlety. Analyzuje stav komunikace, navrhuje řešení pro vylepšení postavení atletiky v Česku prostřednictvím propagace. Práce je jedním z prvních pramenů o marketingové komunikaci v daném sportovním odvětví.
Klíčová slova: Mítinky a atleti v ČR; Český atletický svaz; Marketingová komunikace ve sportu; Atletika; Sportovní marketing
Název práce: Marketing communication in athletics
Autor(ka) práce: Procházka, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novotný, Jiří
Oponenti práce: Farská, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Sports have become economic activity. Marketing, especially marketing communication has played an important role in its shift from pure nonprofit basis to more commercial character. The thesis examines development of communication in one of the sports, athletics (track & field) in the Czech Republic (CR). In terms of narrow approach to marketing in sports it focuses on these subjects - Czech athletic federation, meetings in the CR, Czech athletes. It analyzes level of communication, suggests solutions to improvement of athletics` status in the Czech Republic using promotion. It is one of the first sources of marketing communication in given sports branch.
Klíčová slova: Athletics (Track and Field); Marketing communication in sports; Sports marketing; Czech Athletic Federation; Czech meetings, athletes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 2. 2009
Datum obhajoby: 4. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16106/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: