Aktuální problémy marketingové komunikace

Název práce: Aktuální problémy marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Kalitukha, Laura
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Valenčík, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je analýzou marketingového komunikačního v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce a analýza nástrojů marketingové komunikace v Rusku.
Klíčová slova: marketing; Rusko; marketingová komunikace
Název práce: Current problems of marketing communication in Russia
Autor(ka) práce: Kalitukha, Laura
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Valenčík, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is an analysis of the marketing communications mix in Russia. Its main objective is to describe and analyse tools of marketing communications in Russia.
Klíčová slova: marketing ; marketing communication ; Russia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2009
Datum podání práce: 16. 12. 2009
Datum obhajoby: 3. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22894/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: