Analýza spotřebního chování - cukrovinky

Název práce: Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Autor(ka) práce: Jirkovská, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.
Klíčová slova: studenti; marketingový výzkum; čokoládové tyčinky
Název práce: Analysis of consumer behaviour
Autor(ka) práce: Jirkovská, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bártová, Hilda
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyses consumer behaviour connected with chocolate bars. It describes metodology of marketing research. The form of the research is questionnaire. Respondents are students of VŠE. The research discovers popularity of some brands and selling places in the campus. Results are used for the formulation of recommendation for the strategy of sale.
Klíčová slova: Students; Chocolate bars; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2009
Datum podání práce: 10. 1. 2010
Datum obhajoby: 3. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20951/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: