Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan

Název práce: Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Autor(ka) práce: Růžová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Šádek, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Klíčová slova: benchmarking; pozorování; situační analýza; marketingový mix služeb; marketingová strategie; dotazování; mystery shopping; analýza SWOT
Název práce: Marketing mix of fitness Spot Centrum Budokan
Autor(ka) práce: Růžová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Šádek, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to describe and analyze the marketing mix and marketing activities of the fitness SPORT CENTRUM BUDOKAN with the emphasis on increasing its attractiveness and competitiveness, to identify possible deficiencies and to give a list of recommendations for the owner of the fitness, i.e. to make a proposal of a compact marketing strategy. Based on my own marketing analysis (positional analysis, SWOT analysis, mystery shopping, polling, observation and benchmarking), I have designed my own marketing strategy, which would lead to the established aim.
Klíčová slova: observation; polling; positional analysis; marketing mix of services; marketing strategy; benchmarking; mystery shopping; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 5. 2009
Datum podání práce: 25. 11. 2009
Datum obhajoby: 3. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20817/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: