Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR

Název práce: Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Autor(ka) práce: Maňáková, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Kacerovský, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Klíčová slova: virtualizace; Cloud computing; SaaS; Customer intelligence; funkcionalita CRM; řízení znalostí; analytické CRM; operativní CRM; strategické CRM; CRM; řízení vztahů se zákazníky
Název práce: CRM Software-as-a-Service in Czech Republic
Autor(ka) práce: Maňáková, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Kacerovský, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Customer relationship management includes all the sophisticated methodologies. It is a comprehensive way to manage the relationships which company has with its customers. There is a fierce competiton between companies, small businesses have to compete on equal terms with large organizations. This situation leads to discussion about customer oriented approach and diligence to prevent the loss of customer portfolio. Increase in the knowledge of customers is a key point of success. Information technology boosts customer relationship management. Companies face expensiveness of technologies and they try to find cheaper and more reachable solution. To find and evaluate criteria of success of CRM Software-as-a-Service in Czech Republic is the objective of my thesis. The goal is to define a method on how to find aspects of success, to research and to evaluate the results. Thesis contains insight into levels of CRM, summary of criteria of CRM choice, description of SaaS technology, research, results and final conclusion.
Klíčová slova: Cloud computing; CRM; virtualization ; Customer intelligence; CRM application functionality; knowledge management; operative CRM; customer relationship management; SaaS; analytical CRM; strategic CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 10. 2009
Datum obhajoby: 2. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16211/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: