Strategie šíření značky

Název práce: Strategie šíření značky
Autor(ka) práce: Bláha, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Přibová , Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je shrnout a rozvinout současné teoretické poznatky v oblasti značky a jejího šíření. Tyto teoretické poznatky verifikovat na realitě brand managementu vybrané značky Fischer na českém trhu. Analyzovat současný stav šíření značky Fischer, vyjádřit její marketingovou hodnotu a navrhnout případná zlepšení. Výsledkem analýzy jsou pak konkrétní doporučení pro značku. Cílem ohodnocení značky je také nalézt své místo na trhu.
Klíčová slova: šíření značky; brand; hodnota značky
Název práce: Strategy of the Propagation of a Trademark
Autor(ka) práce: Bláha, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Přibová , Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to summarize and develop the current theoretical knowledge of the brand and its dissemination. These findings verify the theoretical reality of brand management of selected brands Fischer on the Czech market. Analyze the current state of the spread of the brand Fischer, to express its marketing value and suggest possible improvements. Result of the analysis are then specific recommendations for the brand. Objective evaluation of the brand is also found their place in the market.
Klíčová slova: brand valeu; propagation brand; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2007
Datum podání práce: 15. 4. 2009
Datum obhajoby: 12. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20091/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: