Analýza sortimentu

Název práce: Analýza sortimentu
Autor(ka) práce: Tobiaš, Marek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Neupauerová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca popisuje marketing a jeho význam pre podnikanie, opisuje marketingové prostredie a marketingový mix s jeho zložkami. Tieto teoretické východiská sú následne uplatnené v praktickej časti, ktorá je zameraná na trh zmrzliny v Českej republike. Analytická časť taktiež obsahuje charakteristiku produktov značky Algida na českom trhu, ich vzťah s konkurenciou a verejnosťou.
Klíčová slova: sortiment; marketingový mix; marketingové prostredie
Název práce: Analýza sortimentu
Autor(ka) práce: Tobiaš, Marek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Neupauerová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce popisuje marketing a jeho význam pro podnikání, opisuje i marketingové prostředí a marketingový mix s jeho složkami. Tyhle teoretické východiska jsou následně uplatněny v praktické části, která je zaměřena na trh zmrzliny v České republice. Analytická část také obsahuje charakteristiku produktů značky Algida na českém trhu, jejich vztah s konkurencí a veřejností.
Klíčová slova: marketingové prostředí; marketingový mix; sortiment
Název práce: Analysis of product assortment
Autor(ka) práce: Tobiaš, Marek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Neupauerová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This theses describes marketing and its importance for business, it also describes marketing environment and marketing mix with its ingredients. These theoretical bases are applied afterwards in the practice part of theses, which is focused on ice-cream market in Czech Republic. Analytical part also contains brief characteristic of Algida products on Czech market, their relation to competitors and public.
Klíčová slova: product assortment; marketing environment; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2009
Datum podání práce: 31. 1. 2010
Datum obhajoby: 28. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21108/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: