Význam corporate designu pro firemní komunikaci

Název práce: Význam corporate designu pro firemní komunikaci
Autor(ka) práce: Růna, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je zaměřena na oblast corporate identity, s důrazem na corporate design. Jsou v ní popsány funkce jednotlivých složek systému corporate identity jejich vztahy a cíle. Podrobněji se práce věnuje tématu corporate design. V praktické části je uveden příklad projektu redesignu společnosti a na toto téma je také proveden výzkum.
Klíčová slova: corporate design; značka; marketingová komunikace; logo; corporate image; corporate identity
Název práce: Role of corporate design in corporate communication
Autor(ka) práce: Růna, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis is focused on corporate identity with accent on corporate design. It describes roles and relationships among particular components of CI. More detailed is aimed at corporate design. Practical part of thesis describes redesign process and presents results of research on this theme.
Klíčová slova: trade mark; brand; corporate design; logo; corporate image; corporate identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2008
Datum podání práce: 6. 12. 2009
Datum obhajoby: 28. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10109/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: