Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments

Název práce: Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments
Autor(ka) práce: Schöpp, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Řezníčková, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V úvodu práce je sestavena hypotéza a jsou uvedeny obecné informace ohledně trendů v odvětví a významu značky. V druhé a třetí kapitole se práce zabývá teoretickým přístupem a předpoklady pro budování úspěšné značky, analyzuje současné trendy v mezinárodním marketingu a věnuje se problematice hodnoty a oceňování značek. V páté a šesté kapitole analyzuje značku MaMaison Hotels & Apartments její re-branding (nově po re-brandingu Mamaison Hotels & Residences). V závěrečné kapitole jsou formou případových studií popsány a hodnoceny některé z vybraných marketingových aktivit na podporu značky.
Klíčová slova: cestovní ruch; značka a strategie řízení značky; hotelový průmysl
Název práce: Brand management strategy of Mamaison Hotels & Apartments
Autor(ka) práce: Schöpp, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Řezníčková, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The hypothesis and general information about trends in the industry and about the importance of brands are presented in the introduction. In chapter two and three, the theoretical approach and premises of building successful brand are explained as well as latest trends in international marketing and questions of brand value and evaluation are discussed. The analyses of MaMaison Hotels & Apartments brand and its rebranding (new name Mamaison Hotels & Residence) is provided in chapter five and six. In last chapter there are several case studies which describe and evaluate some of the selected marketing activities to support the brand.
Klíčová slova: tourism; hospitality; brand and brand management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2009
Datum podání práce: 17. 12. 2009
Datum obhajoby: 27. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23760/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: