Leadership v české pobočce nadnárodní firmy

Název práce: Leadership v české pobočce nadnárodní firmy
Autor(ka) práce: Micková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jarošová, Eva
Oponenti práce: Mocová , Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce analyzuje podmínky rozvoje potenciálních lídrů ve společnosti Hilti spol.s r.o.. Za tímto účelem je nejprve zpracována dostupná teorie zabývající se vedením lidí, poté jsou zpracovány existující postupy uvnitř společnosti a sekundární data výzkumů provedených ve společnosti Hilti spol. s r.o.. Tyto informace jsou doplněny o výsledky elektronického dotazníku, jehož cílem bylo objasnit nejasnosti vyplývající z těchto sekundárních zdrojů. Srovnáním existujících procesů s teorií a následným empirickým výzkumem se tato práce snaží v rámci sledované společnosti identifikovat nejen silné a slabé stránky procesů rozvoje mladých lídrů, ale také navrhnout oblasti využití aktuálních trendů s cílem zefektivnění těchto procesů.
Klíčová slova: rozvoj zamestnanců; leadership; řízení; motivace rozvoje
Název práce: Leadership in a czech subsidiary of a multinational company
Autor(ka) práce: Micková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jarošová, Eva
Oponenti práce: Mocová , Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is analysing the conditions of leadership development for potential leaders in Hilti spol.s r.o.. In this intention the theory of leadership is elaborated, further existing processes inside the company are described and finally data derived from Hilti internal research are evaluated. Information is supplemented by the findings derived from an e-questionnaire created for the purpose of clarifying uncertainties from the previous research data. To identify the objectives the thesis aligns existing processes with the theory of leadership and with the empirical researches. Exploiting these data within the company it is possible to identify strengths and weaknesses of leadership development processes for young leaders as well as propose areas which would be capable of implementing new trends with focus on higher effectiveness of these processes.
Klíčová slova: 70/20/10; mentoring; coaching; development; leadership

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21211/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: