Multilevel- marketing v České republice

Název práce: Multilevel- marketing v České republice
Autor(ka) práce: Prudičová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Tyl, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.
Klíčová slova: multi-level marketing; ZFP akademie; psychologie přímého prodeje; etika přímého prodeje
Název práce: Multi-level Marketing in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Prudičová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Tyl, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Graduation Theses concerns an analysis and evaluation, of how a multi-level marketing, functions in the Czech Republic. Explaining its ideals and principals, while it theoretically applies on a specific company, which is involved with multi-level marketing. The target is to introduce such system in an objective way and evaluate it in practice.
Klíčová slova: ethics of direct selling; psychology of direct selling; ZFP akademie; multi-level marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 26. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20755/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: