Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola

Název práce: Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola
Autor(ka) práce: Strachová, Stanislava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část práce obsahuje obecnou charakteristiku společnosti Kofola, aspekty osobního prodeje a nejdůležitější předpoklady a rysy úspěšného obchodního zástupce. Čtvrtá kapitola je věnována přehledu praktického fungování osobního prodeje společnosti Kofola a navazující pátá kapitola shrnuje konkrétní činnosti a specifika pracovního týdne obchodního zástupce této společnosti. Šestá kapitola je zaměřena na nástroje podpory prodeje, které společnost Kofola běžně využívá: spotřebitelské a zákaznické akce. Závěrečná kapitola se věnuje hodnocení obchodních zástupců, které je součástí motivačního systému společnosti Kofola.
Klíčová slova: Kofola; osobní prodej; obchodní zástupce
Název práce: Analyse of the stategy of personal selling of the Kofola company
Autor(ka) práce: Strachová, Stanislava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of this thesis contains the general characteristics of the Kofola company, aspects of personal selling and the most important atributes of a successfull sales representative. The fourth chapter is focused on the review of the personal selling by the Kofola company and the fifth chapter summarizes concrete activities and specifics of the workweek of the sales representative of this sompany. The sixth chapter decsribes instruments of sales promotion often used by the Kofola company: special offers for customers and consumers. The last part of this thesis is focused on the performance measurement of the sales representatives, which is a part of a motivation system of the Kofola company.
Klíčová slova: Kofola; personal selling; sales representative

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 3. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 26. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20002/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: