Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností

Název práce: Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Autor(ka) práce: Böhm, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.
Klíčová slova: mediální analýza; PR techniky; PR nástroje; komunikace; public relations; vztahy s veřejností; Dejvické divadlo
Název práce: The communication analysis of „Dejvické divadlo“
Autor(ka) práce: Böhm, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The target of theoretical part this thesis is to characterize individual operations, techniques and tools of public relations and define their specifics in theatrical segment. The result of the practical part is evaluating communication activities of "Dejvické divadlo" and determine suitable recommendations.
Klíčová slova: medial analysis; public relations; Dejvické divadlo; PR techniques; PR tools; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 1. 2010
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22439/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: