Marketing malé firmy ve vybraném segmentu

Název práce: The marketing of the small enterprise
Autor(ka) práce: Zajfertová, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Šubrt, Vít
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to analyse the marketing of a small enterprise, and it's position and importance on the market. It will also include an analysis of the informational and financial support of the EU. For the practical part there was chosen a small enterprise Nana Vogue, which is specialised in luxurious clothing.
Klíčová slova: support of the EU; small enterprise; marketing
Název práce: Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Autor(ka) práce: Zajfertová, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Šubrt, Vít
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Klíčová slova: podpora MSP; malá firma; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22273/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: