Marketingový mix ve farmaceutické společnosti

Název práce: Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Autor(ka) práce: Marešová, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Procházková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.
Klíčová slova: farmaceutický trh; marketingový mix; společnost Pfizer
Název práce: Marketing mix of pharmaceutical company
Autor(ka) práce: Marešová, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Procházková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with describing marketing mix of pharmaceutical company. Describes the different parts of the marketing mix of Pfizer. Next, I focused on a specific product of this company - multivitamins Centrum.
Klíčová slova: pharmaceutical market; Pfizer; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2009
Datum podání práce: 15. 1. 2010
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20669/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: