Nové trendy v marketingové komunikaci

Název práce: Nové trendy v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Nguyen, Thuy Linh
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V současném konkurenčním prostředí je těžké získat zákazníka na svou stranu, neboť jeho potřeby a přání jsou stále náročnější. To jsou podněty vedoucí k efektivnějšímu využití tradičních a nových komunikačních médií k navázání kontaktů se zákazníky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat některé současné trendy v oblasti marketingové komunikace, dále se zamyslet nad tím, na jakých základech jsou postaveny, proč se začaly rozvíjet a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Podrobnější analýza bude věnována mobilnímu marketingu, který je jedním z nových, dynamicky se rozvíjejících marketingových trendů a stále získává na své popularitě.
Klíčová slova: mobilní marketing ; direct marketing; virální marketing; internet; nové trendy ; marketingová komunikace
Název práce: New trends in marketing communication
Autor(ka) práce: Nguyen, Thuy Linh
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In today's business environment of sharp competition it is very difficult to gain favour of customers, as their needs are more difficult to satisfy as time progresses. This situation creates incentives for more efficient use of traditional as well as new communication media for establishing contacts with customers. The aim of this thesis is to analyze some of the current trends in area of marketing communication, elaborate on the grounds these trends are based upon, the reasons for their development and their weaknesses and strengths. A more detailed analysis will be dedicated to mobile marketing, which is one of the new, dynamically developing trends that has recently been showing increased popularity.
Klíčová slova: mobile marketing; direct marketing; viral marketing; new trends; marketing communication; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 11. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20029/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: