Analýza nových trendů v marketingové komunikaci

Název práce: Analýza nových trendov v marketingovej komunikácii
Autor(ka) práce: Černá, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: David, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word of Mouth a crowdsourcingu na českom trhu.Moje hypotézy sa opierajú psychologické podklady a prognózy súsisiace s rozvojom techniky a komunikačných kanálov.
Klíčová slova: Crowdsourcing; Murketing; Nové trendy; Marketing
Název práce: Analýza nových trendů v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Černá, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: David, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word of Mouth a crowdsourcingu na českom trhu.Moje hypotézy sa opierajú psychologické podklady a prognózy súsisiace s rozvojom techniky a komunikačných kanálov.
Klíčová slova: Murketing; Marketing; Nové trendy
Název práce: The analysis of new trends in marketing communication
Autor(ka) práce: Černá, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: David, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
In the world of marketing there have been a lot of changes.The traditional principles are not that effective as before. Segmentation, targeting and positionig are still important in marketing strategy, but it is necessary to think about their effects. That is why I cleared up their pross and cons in order to traditional concept of marketing. My aim is to point on the synergetic effect which appears by linking new trends in marketing communication and traditional marketing. I am trying to prove that there is place for murketing, crowdsourcing and Word of Mouth in Czech market and using them would be effective.
Klíčová slova: New trends; Murketing; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2009
Datum podání práce: 30. 1. 2010
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18467/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: