Kontextové reklamní systémy

Název práce: Kontextové reklamní systémy
Autor(ka) práce: Randáčková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána v širším pojetí, zařazena je jak reklama v obsahu, tak v článcích a ve vyhledávání. Analyzovány byly systémy Adfox, Etarget, Facebook, ElineAd, Intextová reklam BillBoard a TakeIt -- virtuální výloha.
Klíčová slova: virtuální výloha; billboard; takeit; kontextová reklama; elinead; etarget; pay per click; facebook; adfox; ppc systémy; ppc; intextová reklama
Název práce: Contextual advertising systems
Autor(ka) práce: Randáčková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis introduces readers to new and lesser-used contextual PPC systems that are usable in the Czech Internet landscape for the advertising campaign. These systems are described in the ad campaign created for e-shop Pneu360.cz. The aim of this work is to evaluate the applicability and effectiveness of different systems for further possible continuation of the campaign. Contextual advertising is taken in this work in a broader sense. It included ads in content, in articles and in the search. Advertising systems which were analyzed were Adfox, Etarget, Facebook, ElineAd, Intextual advertising by Billboard company and TakeIt Ad by Internet Trading company.
Klíčová slova: pay per click; ppc; intextual advertising; contextual advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2009
Datum podání práce: 17. 12. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22673/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: