Marketing telekomunikačních operátorů a Internet

Název práce: Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Autor(ka) práce: Balcarová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Svatoš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových strategií, marketingové komunikace a využití elektronického marketingu.
Klíčová slova: mobilní telekomunikační operátoři; marketingová komunikace; marketing; analýza trhu
Název práce: Mobile operator´s marketing and internet
Autor(ka) práce: Balcarová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Svatoš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Mobile operator's marketing and internet This bachelor thesis deals with marketing communications of the main three mobile operators on the Czech market and also gives a brief analysis of this market. The theoretical portion of the thesis is focused on current trends in marketing communications, internet and mobile marketing. The application section then describes the market of Czech mobile services providers - the historical and present progress of the market. The market analysis is followed by a summary of marketing activities of individual mobile service provider. The thesis is concluded by views on internet and mobile marketing of the mobile operators.
Klíčová slova: marketing; marketing communication; market analysis; mobile operators

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22283/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: