Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa

Název práce: Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Autor(ka) práce: Dančevská, Ráchel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.
Klíčová slova: dotazník; marketing; Billa; marketingový výzkum trhu; zákaznická loajalita
Název práce: Customer loyalty of retail firm - Billa
Autor(ka) práce: Dančevská, Ráchel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis results from marketing, which includes customer loyalty and consumer typology. Then the thesis is concerned with a marketing research and a proper creation of a questionnaire for this research. The practical part of the thesis introduces the retail company Billa and presents the results from field research, which was focused on finding of customer loyalty of the Billa's customers.
Klíčová slova: marketing research; questionnaire; Billa ; customer loyalty; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18813/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: