Budování partnerství AIESEC se společnostmi

Název práce: Budování partnerství AIESEC se společnostmi
Autor(ka) práce: Krahulík, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Goldmannová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zanalyzovat zpětné vazby a zhodnocení od partnerů AIESEC Praha na moji činnost v pozici "Vice-president External relations" v AIESEC Praha, kdy jsem se snažil o zlepšení komunikace a vybudování určitého partnerství. Dále přidat svoje hodnocení daných kroků, které mám nyní s odstupem času a navrhnout možné řešení. Svoji práci jsem rozdělil do 3 základních bloků -- pravidla péče o zákazníka, informace o AIESEC a budování vztahu s partnery. První dva bloky jsou spíše teoretické a snaží se vysvětlit a popsat realitu, ze které jsem vycházel. Třetí blok rozebírá jednotlivé činnosti mého působení a tyto činnosti hodnotí.
Klíčová slova: partnerství; AIESEC; zákazník
Název práce: AIESEC building partnership with companies
Autor(ka) práce: Krahulík, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Goldmannová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of this thesis is to analyze feedback given by AIESEC partners on my work which I did as "Vice-president External Realation" in AIESEC Praha. In that time I was striving for improvement of communication and building partnership with our customers. Second goal is to add my evaluation of the steps, which I took and propose the solution for the future. My thesis is divided into 3 parts - rules of taking care of partners, information about AIESEC and building the relationship with our partners. First two parts are more theoretical and they are describing my theoretical knowledge and information about AIESEC, which helped me to took this steps. Last part is analyzing each action which I did and how I fulfilled my goals.
Klíčová slova: customer; partnership; AIESEC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16742/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: