Marketingová komunikace v cestovním ruchu

Název práce: Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Kashkina, Katsiaryna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Filip, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.
Klíčová slova: podpora prodeje; cestovní ruch; marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication in tourism
Autor(ka) práce: Kashkina, Katsiaryna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Filip, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of this bachelor paperwork (study and research) is a firm "1000 Turov" and its activities from the perspective of policy-market sales of tourist services. The aim is to find ways of ensuring and improving product sales company in the tourism, particularly the analysis of the possible marketing communication strategy.
Klíčová slova: promotion; sales; tourism; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 11. 2008
Datum podání práce: 20. 12. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16708/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: