Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně

Název práce: Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Autor(ka) práce: Krejčí, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Cerman, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce představuje reklamu na internetu včetně jejích nejvýznamnějších forem a současných respektive budoucích trendů v tomto reklamním odvětví. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé systémy Pay per click na českém internetu z hlediska jejich výkonnosti. Testování PPC systémů autor provádí na reklamní kampani pro společnost Kremo. Tato reklamní kampaň byla spuštěna na třech nejvýznamnějších serverech, které ji na českém internetovém trhu nabízejí, tedy na Google, Seznam a Centrum. Na základě jednotlivých výsledků je zhodnoceno, který z uvedených serverů je pro takovou reklamní kampaň nejlepší.
Klíčová slova: Pay per click; Kontextová reklama; PPC systém; Internetová reklamní kampaň; Internetová reklama
Název práce: Compare Pay per Click system implemented in the example of an advertising campaign
Autor(ka) práce: Krejčí, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Cerman, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to present advertising on the internet with the main focus on the following questions: what are the most important forms and what are the current and future trends in the advertising business industry. The main objective of this thesis is to compare different systems of Pay per click on the Czech internet in terms of their performance. Testing PPC system, an ad campaign for the company Kremo was created. This ad campaign was run on three major web sites which are available in the Czech internet market. These are Google, Seznam, and Centrum. Based on the results, the author evaluates which of those servers is the best for the campaign.
Klíčová slova: Internet advertising; Contextual advertising; PPC systems; Internet advertising campaign; Pay per Click

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2009
Datum podání práce: 9. 12. 2009
Datum obhajoby: 18. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: