Merchandising segmentu dekorativní kosmetiky u vybrané mezinárodní značky

Název práce: Merchandising segmentu dekorativní kosmetiky u vybrané mezinárodní značky
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Marie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této diplomové práce je merchandising. Jedná se o mladou disciplínu, jež prochází v současné době dynamickým vývojem a na trhu jí začíná být přikládán stále větší důraz. V teoretické části práce je cílem vymezení základních pojmů merchandisingu, jeho podstaty a typů, možných strategií, jakož i popis a rozbor reálného fungování merchandisingových procesů. Druhá a stěžejní část této práce je věnována popisu, specifikům a reálným procesům merchandisingu v segmentu dekorativní kosmetiky.
Klíčová slova: dekorativní kosmetika; retail design; space management; vizuální merchandising; merchandising
Název práce: Merchandising of a make up segment within the chosen international company
Autor(ka) práce: Vyskočilová, Marie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with merchandising. Merchandising is a new discipline achieveing a high development potential and being more and more important in the competitive business environment. The teorethical part describes the basic concepts of the merchandising, its definitions, types and possible merchandising strategies. The practical part explains and shows whole merchandising process of the make up merchandising on a real examples from the chosen international company.
Klíčová slova: visual merchandising; retail design; space management; make up cosmetics; merchandising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2009
Datum podání práce: 1. 1. 2010
Datum obhajoby: 18. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21178/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: