Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s

Název práce: Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s
Autor(ka) práce: Davídková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hykš, Ondřej
Oponenti práce: Plášková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Klíčová slova: Reklamace; Benchmarking; Měření spokojenosti; Hodnota pro zákazníka; Stížnost; Spokojenost zákazníků; Zlepšování
Název práce: The analysis of the number of reclamations and of the reclamations handling process in the LASSELSBERGER, a.s. company
Autor(ka) práce: Davídková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hykš, Ondřej
Oponenti práce: Plášková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main subject of the thesis is customer satisfaction. The introductory theoretical parts of the thesis are devoted right to the customer and his/her satisfaction, to its measuring methods and to the way how to handle complaints, eventually reclamations in corporations. The practical part of the thesis focuses on the analysis of qualitative reclamations and of reclamations and complaints handling and customer satisfaction evaluating processes in the LASSELSBERGER, a.s. company producing ceramic wall and floor surfaces. The objective and the outcome of the thesis is formulating a set of recommendations arising from elaborated analysis and also from theoretical findings. These recommendations should improve actual run of analysed processes considering the quality of output of those processes and for sure considering the customer satisfaction.
Klíčová slova: Improvement; Customer value; Measuring satisfaction; Complaint; Reclamation; Benchmarking; Customer satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 2. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 14. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18962/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: