Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních

Název práce: Internetový marketing a aplikace ve volebních kampaních
Autor(ka) práce: Biskup, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Jan, Procházka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je představit internetový marketing, nejdůležitější nástroje a poukázat na jeho důležitost pro podniky. Postup je rozdělen do sedmi kapitol, ve kterých je popsáno vše důležité od již zmíněných nástrojů, přes nové trendy a využití v politice, až po naznačení budoucího vývoje.
Klíčová slova: Marketing; Internet; Nástroje
Název práce: Internet marketing and application in election campaign
Autor(ka) práce: Biskup, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Jan, Procházka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to introduce internet marketing, the most important tools and point out its importance for businesses. The procedure is divided into seven chapters, which described everything important from the mentioned tools, through a new trends and applications in politics, pointing to future developments.
Klíčová slova: Tool; Marketing; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 19. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25126/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: