Marketingový mix nakladatelství PIEROT

Název práce: Marketingový mix nakladatelství PIEROT
Autor(ka) práce: Vlčková, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Víchová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní školy. Práce uvádí do historie nakladatelství a popisuje také specifika nakladatelského trhu. Cílem této práce je posouzení jednotlivých složek marketingového mixu se zaměřením na cenu a komunikaci produktu, ovšem pro úplnost marketingového mixu nemohou být vynechány ani neméně důležité složky produktu a distribuce. Závěr práce shrnuje jednotlivé poznatky a nastiňuje ve formě doporučení možná zlepšení, či nové formy propagace publikací.
Klíčová slova: Nakladatelství; Marketingový mix; Cvičebnice
Název práce: Marketing mix of publishing house named PIEROT
Autor(ka) práce: Vlčková, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Víchová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Work is structured into two units. First, theoretical unit refers to elaboration of a given problem with the help of literary resources. Practical part revers to problem of marketing mix in application on one of the publishing houses on the Czech market with the focus on educational literature; more precisely on exercise book for the last year of pre-school education and students of 1-4 grade of primary school. Work introduces reader into the history of publishing and describes specificities of publishing market. The aim of this work is to explore separate components of marketing mix with the focus on price and communication of the product. However, for the complexity of marketing mix there can not be left out elements of product and distribution. The end of the work draws up separate findings and outlines possible improvements and new forms of publications propagation.
Klíčová slova: Marketing mix; Exercise book; Publishing house

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 19. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23366/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: