Symbolika barev v organizační kultuře

Název práce: Symbolika barev v organizační kultuře
Autor(ka) práce: Čarková, Ludmila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hiršová, Miloslava
Oponenti práce: Syrovátka, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá barevnou symbolikou ve vztahu k organizační kultuře. Vychází z poznatků o vztazích mezi obsahem organizační kultury a prostředky organizační kultury a zaměřila se konkrétně na úpravu vybraných materiálních artefaktů, jimiž se společnost Lesostavby Třeboň, a. s. prezentuje na veřejnosti. Na základě dotazníkového šetření, inventáře hodnot a interview bylo zjištěno, že prezentovaná symbolika společnosti Lesostavby Třeboň, a. s. odpovídá organizační kultuře. Získané informace byly shrnuty do tabulek a sloupcových grafů a rovněž zde byla uvedena doporučení pro společnost Lesostavby Třeboň, a. s.
Klíčová slova: podnikový image; podnikový design; logotyp; symboly organizační kultury; symbolika barev; organizační normy; podniková vize; podniková identita; organizační kultura; organizační hodnoty; materiální artefakty
Název práce: The symbolism of colours in the organizational culture
Autor(ka) práce: Čarková, Ludmila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hiršová, Miloslava
Oponenti práce: Syrovátka, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work deals with the symbolism of colours in relation to the organizational culture. It is based on the knowledge concerning the relationship between the contents and means of the organizational culture, it also focuses specifically on the presentation of selected material artifacts which are presented to the public by the company Lesostavby Třeboň, a. s. Based on the reserch questionnaire, the values inventory and the interview it was found that the symbolism presented by the company Lesostavby Třeboň, a. s. matches the organizational culture. The information obtained was summarized in tables and bar graphs, including the resulting recommendations for the company Lesostavby Třeboň, a. s.
Klíčová slova: symbolism of colours; material artifacts; logotype; corporate image; corporate design; corporate vision; corporate identity; organizational norms; organizational culture; organizational values; symbols of the organizational culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 18. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20142/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: