Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu

Název práce: Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Autor(ka) práce: Křečková, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza francouzského trhu. Závěrečná kapitola je věnována marketingové strategii firmy Bieres d Europe, která je stejně jako Plzeňský Prazdroj a.s., dceřinou společností SABMilleru plc
Klíčová slova: Francouzský trh; Značka; Marketingová strategie; Bieres d Europe; SABMiller plc; Plzeňský Prazdroj a.s
Název práce: Marketing Strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. on the French Market
Autor(ka) práce: Křečková, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis analyzes the marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. The first part of the study deals with an analysis of privatization in the nineties, a characteristics of the current owner, SABMiller plc, and description of each brand of the product portfolio. The second chapter focuses on the analysis of international marketing strategy of the company. The subject of the third chapter is an analysis of the French market. The final chapter describes the marketing strategy of the company Bieres d Europe, which is, like Plzeňský Prazdroj a.s., a subsidiary of SABMiller plc.
Klíčová slova: Marketing Strategy; Bieres d Europe; SABMiller plc; French Market; Brand; Plzeňský Prazdroj a.s

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2008
Datum podání práce: 20. 6. 2010
Datum obhajoby: 27. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17608/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: