Řízení vztahů se zákazníky

Název práce: Řízení vztahů se zákazníky
Autor(ka) práce: Kovshevnaya, Valentina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štěrbová, Ludmila
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkladaná diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Cílem této diplomové práce je především teoreticky prozkoumat CRM, tj. objasnit podstatu, zásady a cíle řízení vztahů se zákzníky, rozebrat podnikové procesy CRM a jejích průběh v jednotlivých fázích řízení vztahů, přiblížit technologický aspekt CRM poukázat, že zavedení CRM klade také nároky na lidské zdroje firmy. Cíl je dosážen propracováním teoreticky uceleného pohledu na problaematiku CRM za využítí metody studia odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány pro zkoumání a zhodnocení CRM ve společnosti Allstar Group s.r.o. V současné době se efektivní využítí CRM systému stává pro organizaci klíčem k získání konkurenční výhody. Předkládaná diplomová práce obsahuje úvod, pět hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohu.
Klíčová slova: technologie CRM; fáze CRM; řízení vztahů se zákazníky; CRM; procesy CRM
Název práce: Customer Relationship Management
Autor(ka) práce: Kovshevnaya, Valentina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štěrbová, Ludmila
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with Customer Relationship Management (CRM). The main purpose of the diploma thesis is to explore CRM theoretically, which means to explain its fundamentals, principals and goals, identify CRM processes and investigate their flow in each of the phases of CRM, to explain CRM technology and show that the implementation of CRM in organization is demanding on human resourses. The purpose is achieved by systematisation of the theoretical knowledge about CRM using a method of studying of specialized literature. The theoretical knowledge is consequently applied to investigate and evaluate CRM in Allstar Group s.r.o. company. Nowadays the effective usage of CRM system is becoming a key to get a competititve advantage for the organization. This diploma thesis contains introduction, five chapters of the main body, conclusion, list of used literature and sources and appendices.
Klíčová slova: Customer Relationship Management; CRM phases; CRM processes; CRM technology; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 27. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13465/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: