Ochrana spotřebitele na trhu s pitnou vodou

Název práce: Ochrana spotřebitele na trhu s pitnou vodou
Autor(ka) práce: Kosová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Honetschlägerová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je marketingový výzkum týkající se preferencí a znalostí spotřebitelů v oblasti pitných vod a zároveň analýza a srovnání cen vody z vodovodu a balených vod. Teoretická část popisuje, jak je spotřebitel na trhu s pitnou vodou v České republice chráněn. Jsou srovnány výhody i nevýhody konzumace obou druhů vod.
Klíčová slova: balená voda; pitná voda z veřejného vodovodu; cenová analýza; marketingový výzkum; ochrana spotřebitele
Název práce: Consumer protection on the drinking water market
Autor(ka) práce: Kosová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Honetschlägerová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of Bachelor thesis is marketing research on consumer preferences and knowledge in the field of drinking water and also analyze and compare the price of tap water and bottled water. The theoretical part describes how the consumer market with drinking water is protected in the Czech Republic. They compared the advantages and disadvantages of both types of drinking water.
Klíčová slova: bottled water; drinking water from public water main; price analysis; marketing research; consumer protection

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22450/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: