Marketing v automobilovém průmyslu

Název práce: Marketing v automobilovém průmyslu
Autor(ka) práce: Čablová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Duszek, Igor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce analyzuje současnou situaci v automobilovém průmyslu. Zaměřuje se na vývoj trhu s automobily v posledních měsících, šrotovací příspěvek a dále na marketingové trendy v odvětví. V poslední části je podrobně rozebrán poprodejní marketing automobilky Opel na konkrétním zlínském dealerství společnosti Mikona Auto.
Klíčová slova: automobilový průmysl; šrotovací příspěvek; Opel; poprodejní marketing
Název práce: Marketing in the automotive industry
Autor(ka) práce: Čablová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Duszek, Igor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the current situation in the automotive industry. It focuses on the development of the car market in recent months, the scrappage program and the marketing trends in automotive industry. After Sales marketing of Opel car maker is analyzed in detail in the last section on company Mikona Auto, Zlín.
Klíčová slova: Automotive industry; Scrappage Program; Opel; After Sales Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22267/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: