Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize

Název práce: Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Autor(ka) práce: Pikman, Oxana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je věnovaná vlivu médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit, jaké mediální produkty nejvíce ovlivňují psychiku a chování jedince, proč se člověk nechce vyhnout působení médií a jaké perspektivy má v součastné době již po ukončení hospodářské krize. Teoretická část se zabývá základními problémy fungování masových medií a její role ve společnosti na příkladu takových mediálních produktů jako zprávy, reklama a propaganda. V praktické části je ověření pravdivosti stanovených hypotéz, které jsou definované v teoretické části.
Klíčová slova: reklama; média; dav; manipulace; propaganda; zprávy
Název práce: Media influence on people's life and behaior in the period of financial crisis
Autor(ka) práce: Pikman, Oxana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work is about media influence on people's life and behavior in the period of financial crisis. The purpose of this work is to find out what media products do effect people's psyche and behavior, why person doesn't want to avoid media activity and what we could expect in the future after this crisis. In theoretical part of this work I am trying to explain basic problems of mass media processing and its role in the society using such examples as news, advertising and propaganda. In the practical part I want to prove the truth of hypotheses, which were observed in the theoretical part.
Klíčová slova: crowd; manipulation; advertisement; propaganda; news; media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 25. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21900/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: