Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA

Název práce: Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Autor(ka) práce: Melamed, Artem
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.
Klíčová slova: Divadlo; Marketing; Kino
Název práce: Arts marketing in selected market sector in Czech Republic, Russia and USA,
Autor(ka) práce: Melamed, Artem
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This score contains charakteristics of art marketing technics in Czech Republic, Russia and USA. Also, it contains a comparing of these methods and technics.
Klíčová slova: Cinema; Marketing; Theatre

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2009
Datum podání práce: 20. 5. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21596/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: