Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy

Název práce: Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
Autor(ka) práce: Kutálková, Silvie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které je nutno si definovat při zvažování účasti na veletrhu, a zaznívá tu rovněž porovnání pozitiv i negativ účasti na veletrzích. V této části uvádím, jak obecně vypadá průběh přípravné a realizační práce na veletrhu. V další části se již věnuji Tescomě. Úvodem tohoto oddílu seznamuji čtenáře o všeobecných informacích o společnosti a uvádím její cíle expanze do světa. Následující kapitola se věnuje popisu přípravných prací na veletrh Ambiente konající se ve Frankfurtu nad Mohanem. V následující části se zabývám dotazníkovým šetřením. Součástí dotazníků jsou otázky jak na návštěvníky veletrhu, tak i vystavovatele. Část dotazníků se konkrétně týká Tescomy. Prostřednictvím analýzy tohoto šetření vyhodnocuji celkovou úspěšnost přípravných prací a prezentace Tescomy na veletrhu. V závěrečné fázi této práce nastiňuji možná řešení při objevení možných nedostatků ze strany Tescomy.
Klíčová slova: Tescoma; veletrh; marketingová komunikace
Název práce: The international fair in practice of the chosen Czech company
Autor(ka) práce: Kutálková, Silvie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The introductory part explains the term fair. The objective of the chapter devoted to the fair is to help understand the role of the fairs in marketing communication. This chapter depicts objectives that need to be defined when considering the participation in the fairs. The positives and negatives of the participation in the fair are compared here as well. This part shows the process of the preparation for the participation in the fair and realization of the plans. The next part is dedicated to the chosen Czech company Tescoma and general information about this company. The following chapter is devoted to the fair Ambiente, which takes place in Frankfurt am Main. My following research focuses on the participation of the Tescoma in the Ambiente fair. The main part of my diploma thesis is dealing with the questionnaire research. The questions are adjusted to the Ambiente visitors and exhibitors as well. Several questions concern the Tescoma company itself. The success of the Tescoma's preparatory work and the presentation at the Ambiente is evaluated by means of the answered questions from the respondents. The final chapter outlines the possible solutions when finding the drawbacks of the company Tescoma.
Klíčová slova: Tescoma; business fair; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21401/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: