Vstup firmy meridian Neue Energien GmbH na český trh

Název práce: Vstup firmy meridian Neue Energien GmbH na český trh
Autor(ka) práce: Knotková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou vstupu německé společnosti meridian Neue Energien GmbH na český trh. Cílem práce je analyzovat možnost společnosti se na českém trhu prosadit. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol, kde první, teoretická, se věnuje vysvětlení základního pojmosloví a přehledu zákonné úpravy. Druhá kapitola je zaměřena na samotnou společnost, především na konkrétní vstup společnosti na český trh. Třetí kapitola je zaměřena na podrobnou analýzu trhu, na silné a slabé stránky společnosti a příležitostí a ohrožení na českém trhu. Čtvrtá kapitola analyzuje konkurenci společnosti a marketingový mix. Poslední, pátá, kapitola se věnuje konkrétní perspektivě prosazení společnosti na českém trhu. V závěru jsou shrnuty výsledky provedených analýz a zhodnoceny šance společnosti se na českém trhu prosadit.
Klíčová slova: marketingový mix; SWOT analýza; expanze
Název práce: The expansion of the company meridian Neue Energien GmbH to the Czech market
Autor(ka) práce: Knotková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theses analyses the expansion of the german company meridian Neue Energien GmbH to the Czech market. The goal of this theses is to analyse the possibility of the company to suceed on the Czech market. This theses consists of five chapters, where the first, theoretical, explains the basic terms and the legislation. The second chapter is focused on the company, mainly on the entrance of the company on the czech market. The third chapter analyses the market, especially its strengths, weaknesses and opportunities and threats of the czech market. The fourth chapter analyses the competition on the market and company's marketing mix. The last, fifth, chapter is focused on the concrete future of the company on the Czech market. In the conclusion are summarized the outcomes of the analyses and assessed the chances of the company.
Klíčová slova: SWOT analysis; expansion; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2009
Datum podání práce: 20. 4. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21398/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: