Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích

Název práce: Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Autor(ka) práce: Karasová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingové a komerční komunikace. Formy komerčních komunikací. Právní úprava a etika v reklamě z hlediska náboženských prvků. Analýza vybraných reklamních kampaní s náboženskou tématikou. Kvalitativní marketingový výzkum. Doporučení do budoucna pro práci s tématikou náboženství a náboženských symbolů.
Klíčová slova: náboženství a náboženské symboly; marketingový výzkum; právo a etika v reklamě; reklama a komunikace
Název práce: Religion and religious symbols in commercial communications
Autor(ka) práce: Karasová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketing and commercial communications. Forms of commercial communications. Legal regulations and ethics in an advertising focused on religious elements. Analysis of selected advertising campaigns with religous themes. Qualitative marketing research.Recommendation for the future work with themes of a religion and religious symbols.
Klíčová slova: religion and religious symbols; marketing research; law and etihics in an advertising; advertising and communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 11. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 25. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22804/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: