PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic

Název práce: PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic
Autor(ka) práce: Kuncová, Renata
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kocourková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá teoretickým i praktickým pojetím marketingových komunikací, včetně Public Relations, s důrazem na veřejný sektor a jejich použití jako nástroje podpory investic. Veškeré poznatky jsou aplikovány na Českou republiku a Agenturu na podporu podnikání a investic CzechInvest. Primárním cílem je identifikovat marketingově-komunikační aktivity, techniky, formy a nástroje související s podporou vstupu investora do ČR, provést jejich analýzu, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje. Detailně je zkoumána aktuální problematika webových stránek a vizuálního stylu agentury tak, aby výsledky vlastních terénních šetření vedly k jejich zlepšení a možnosti budoucí aplikace v praxi.
Klíčová slova: CzechInvest; Marketingové komunikace; Public Relations; Podpora investic; Firemní identita
Název práce: PR as a Tool for Investment Promotion in CzechInvest Agency
Autor(ka) práce: Kuncová, Renata
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kocourková, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis is concerning marketing communications and public relations with focus on public sector and practical application as a tool for investments attracting -- in context of the Czech Republic and Investment and Business Development Agency CzechInvest. The main target is to identificate marketing and communication activities, technics and tools for investment promotion with providing of their analysis, evaluation and recommendation of future development. Actual issues like Web site and Corporate Design of agency are examined in detail with focus on recommendation of new strategy.
Klíčová slova: Corporate Identity; CzechInvest; Investment Promotion; Marketing Communications; Public Relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 25. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22603/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: