Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů

Název práce: Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Autor(ka) práce: Khachatryan, Emmanuel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce zkoumá specifický segment trhu, na kterém jako poptávající vystupují homosexuálové. V první části pojednává o problematice orientace na gay segment trhu - zkoumá potíže, kterým musí čelit podniky, které se rozhodnou gay klientelu oslovit, sleduje vývoj českého gay segmentu trhu v čase a zabývá se možnostmi a příklady propagace orientované na gaye. Ve druhé části pomocí dotazníkového šetření řeší otázku toho, jaký je český gay zákazník, jak se liší od heterosexuálů z hlediska koupěschopné poptávky a jak se svými penězi hospodaří v období krize.
Klíčová slova: růžové peníze ; krize; targeting; segmentace trhu; marketing; LGBT; gay
Název práce: Specific market segment and the impact of the economic crisis on the spending power of representatives of that segment
Autor(ka) práce: Khachatryan, Emmanuel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on a specific market segment in which the demand is represented by homosexuals. The first part deals with the problems of gay marketing - observes the difficulties to which the businesses have to face reaching the gay clientele; then it explores the process of the development of the Czech gay market segment and focuses on possibilities and some examples of gay-oriented promotion. The second part is addressed to the questions about the characteristics of a Czech gay customer; it observes how he differs from a heterosexual in terms of an effective demand and how he manages his money during the crisis.
Klíčová slova: pink money; crisis; targeting; market segmentation; marketing; LGBT; gay

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 5. 2009
Datum podání práce: 1. 1. 2010
Datum obhajoby: 24. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20820/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: