Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti

Název práce: Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti
Autor(ka) práce: Širůčková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce "Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem obecně, je zde shrnut proces marketingového výzkumu a jeho vyhodnocení pomocí statistických analýz. Dále se práce zabývá marketingovou segmentací trhu a to především charakteristikami dětského tržního segmentu. Je zde představena firma Kubík a její produkty. Praktická část se opírá o výsledky terénního výzkumu v mateřské a základní škole, jehož cílem je analyzovat názory dětí na výrobky značky Kubík.
Klíčová slova: značka Kubík; statistické metody analýzy dat; dětský tržní segment; marketingový výzkum
Název práce: Marketing research of brand Kubík and its influence on children
Autor(ka) práce: Širůčková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor Thesis "Marketing research of Brand Kubík and its influence on children" focuses on marketing research as a process and its assessment by means of statistic analysis, summarizes marketing segmentation, especially children market segment and also presents brand Kubík and its product. Practical part of thesis insists on proper marketing research in kindergarten and primary school with the aim of analyse the loyalty, brand awareness and children's attitude to Brand Kubík and its products.
Klíčová slova: brand Kubík; children market segment; statistic analysis; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 12. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 7. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23684/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: