Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola

Název práce: Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola
Autor(ka) práce: Gacíková, Denisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kopečný, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca je zameraná na analýzu aktivít obidvoch spoločností v oblasti marketingu s dôrazom na komunikačný mix. Teoretická časť je venovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým zložkám a ich aplikácii pre globálnu a lokálnu spoločnosť. Uzatvára ju Millova teória pre komparatívny výskum. Praktická časť sa venuje vývoju komunikačného mixu v oboch spoločnostiach od roku 2001 až po rok 2009 a končí sa kapitolou Millovej teórie zhody, kde sú skutočnosti z daného obdobia aplikované do praxe. Posledná časť uvádza samotnú komparáciu jednotlivých elementov.
Klíčová slova: komunikačný mix; komparatívny výskum; marketingový mix
Název práce: Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola
Autor(ka) práce: Gacíková, Denisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kopečný, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce je zaměřená na analýzu aktivit obou společností v oblasti marketingu s důrazem na komunikační mix. Teoretická část je věnovaná marketingovému mixu, jeho jednotlivým složkám a jejich aplikaci pro globální a lokální společnost. Uzavírá ji Millova teorie pro komparativní výzkum. Praktická část se věnuje vývoji komunikačního mixu v obou společnostech od roku 2001 až po rok 2009 a končí se kapitolou Millovej teorie shody, kde jsou skutečnosti z daného období aplikované do praxe. Poslední část uvádí samotnou komparaci jednotlivých elementů.
Klíčová slova: marketingový mix; komunikační mix; komparativní výzkum
Název práce: Porovnanie marketingových aktivít spoločnosti Kofola a spoločnosti Coca Cola
Autor(ka) práce: Gacíková, Denisa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kopečný, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The work focuses on the analysis of the marketing activity of the both companies emphasizing the communication mix. The theoretical part is dedicated to the marketing mix, its components and its application for the global and local company. Mill's theory of the comparative research closes this chapter. The practical part aims at the communication mix development in both companies from 2001 until 2009 and it finishes with the Mill's theory of agreement, where all of the attributes obtained during the mentioned period are applied to praxis. The last part declares the comparison of the particular elements.
Klíčová slova: communication mix; comparative research; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 7. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23289/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: