Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG

Název práce: Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG
Autor(ka) práce: Škoda, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou forem nadlinkové a podlinkové komunikace a zachycuje faktory, které jsou pro úspěšnou tvorbu reklamy nejdůležitější. Jejich důležitost ilustruje v praktické části na konkrétních příkladech.
Klíčová slova: BTL; FMCG; Promotion; ATL; Reklama
Název práce: Factors influencing successful advertising in FMCG
Autor(ka) práce: Škoda, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis focuses on main forms of ATL and BTL communication and describes the most important factors of creating a successful ad-campaign. It's importance is ilustrated on three real examples.
Klíčová slova: Promotion; Advertising; ATL; FMCG; BTL

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 7. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23072/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: