Komunikační strategie CuteShop s.r.o

Název práce: Komunikační strategie CuteShop s.r.o
Autor(ka) práce: Králíková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Jarošová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
Klíčová slova: Komunikační strategie; Komunikační mix; Reklama; Internetový obchod; Internetový marketing; Marketingová komunikace
Název práce: The Marketing Communication Strategy of CuteShop s.r.o
Autor(ka) práce: Králíková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Jarošová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis examines the current communication strategy in a company which is doing an on-line business. It lists recommendations, how this strategy should be changed. It shows communication strategy, communication mix, Internet marketing and on-line business in the theoretical part. In the practical part is a description of communication strategy on a specific company CuteShop s.r.o. Survey was carried out in the practical part to examine the customers opinions about the used communications strategy. At the end of this diploma thesis are all the recommendations, how should the company make the communication strategy better to attract more costumers.
Klíčová slova: On-line Store; Internet Marketing; Advertising; Marketing Communication; Communication Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 1. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2010
Datum obhajoby: 3. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24141/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: