Psychologické aspekty obchodní činnosti

Název práce: Psychologické aspekty obchodní činnosti
Autor(ka) práce: Jaďuď, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Lukeš, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce popisuje pracovní pozici telefonního operátora v call centru. Jaké osobnostní předpoklady by měl splňovat pro tuto práci.Jak probíhájí výběrová řízení, školení, motivace. Praktická část popisuje dvě nadnárodní společnosti v případových studiích.
Klíčová slova: call centrum; telefonní operátor; prodej po telefonu
Název práce: Psychological aspects of business
Autor(ka) práce: Jaďuď, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Lukeš, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work describes a telephone operator's job in a call center. What personal skills should be for this work. The practical part describes the two multinational companies in the case studies.
Klíčová slova: call center; telephone sales; telephone operator

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 3. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23829/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: