Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o
Autor(ka) práce: Straka, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Karásková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.
Klíčová slova: SWOT analýza; Nástroje marketingového mixu; Marketing
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o
Autor(ka) práce: Straka, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Karásková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of this research work is to analyze the current marketing mix of IPC Plast, spol. s r. o. and proposition the recommendations for the creation of a new mix. The theoretical part discusses the concepts of marketing mix and describe its individual components. The practical part is to evaluate the marketing mix of the company.
Klíčová slova: SWOT analysis; Marketing mix tools; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22869/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: