Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Procházková, Věra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Šatková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých používaných nástrojů marketingového mixu ve firmě ESAB VAMBERK, s.r.o. a zhodnocení vhodnosti jejich užití. Dalším úkolem je uvést návrhy na zlepšení a případně možný způsob jejich řešení.
Klíčová slova: komunikační mix; cena; marketingový mix; marketing; produkt; distribuce
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Procházková, Věra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Šatková, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is the analysis of particular used marketing mix tools in a chosen company, which is ESAB VAMBERK, s.r.o. and appreciation of its usability. The next task is to present amendatory suggestions and eventually way of solutions.
Klíčová slova: communication mix; distribution; product; price; marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20388/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: